Kibuktam a Facebook megosztások tartalmán

Mit sem sejtve görgetem a mobilon a Facebookot és eccer csak szembe jön velem egy kép egy altatott macskáról a műtőasztalon. Felirat, hoyg élt 8 évet és hősiesen küzdöt a rákkal, stb.

Miért kell egy ilyet megosztani az emberekkel?Segítsetek megfejteni ezt nekem! (... és akkor ezt LIKE-olni fogják, hyog dejó, dejó???)

ÉN úgy gondolom a halál, az elmúlás egy olyan dolog amit magamnak kell feldolgozzak.

(nem is beszélve arról mikor majd a Facebook majd egy év múlva emlkezteti, hoyg vannak a mai naphoz kapcsolódó felidézhető események)

Szóval nem értem az embereket.

MÁS, de FACEBOOK

Tegnap találtam egy cikket, hyog készült egy felmérés, hogy mennyi idő alatt terjed egy álhír a fcebookon.

Érdekes a cikk: https://sg.hu/cikkek/116837/kivalo-a-facebook-az-alinformaciok-terjesztesere